تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


فروشگاه برتر کتاب های صوتی موفقیت


خواندن از ما گوش دادن از شما

مزایای استفاده از کتاب صوتي

 


استفاده از کتاب صوتي مزایای بسیاری دارد. در ادامه این بحث به طور خلاصه به بعضی از این مزایا اشاره می‌شود:

 

استفاده بهینه از زمان‌های غیر کارآمد و امکان انجام همزمان کارها:
گوش دادن به کتاب صوتی لذت بخش است، اما برتر از آن این که می‌ توان با استفاده از آن زمان‌ هایی را که به طور عادی از دست رفته محسوب می‌شوند، به بهترین زمان برای مطالعه تبدیل کرد. افرادی که در طول روز زمان زیادی را صرف رفت و آمد به محل کار خود می‌کنند، از طرفداران پر و پا قرص کتاب صوتي هستند. گوش کردن به کتاب صوتي به آنها کمک می‌کند در طول مسیر کمتر استرس داشته باشند و زمان برایشان سریع‌تر بگذرد و از همه مهم‌تر این که کتاب ‌های دلخواه خود را نیز مطالعه کرده باشند.

 کتاب صوتی

بر اساس تحقیقات اخیر هر شهروند آمریکایی برای رفتن به سر کار و برگشتن از آن، حدود یک ساعت و سیزده دقیقه وقت صرف می‌کند که معادل چهارصد و چهل ساعت یا یازده هفته کاری در سال می‌شود. در صورتی که از همین زمان برای گوش دادن به کتاب گویا استفاده شود، کتاب های بسیاری در طول سال به همین سادگی مطالعه خواهد شد. به طور یقین زمان های از دست رفته برای مردم ما بیشتر از اینهاست.

 

اگر خواندن را دوست دارید، اما آن قدر مشغول کارهای دیگر هستید که به کتاب خواندن نمی‌رسید، گوش کردن به کتاب های گویا راهی ویژه و فوق‌العاده برای پر کردن بسیاری از زمان های غیر مولد است که عموماً همه ما در طول روز چند ساعتی از آن را داریم. هنگام ورزش، انجام کارهای شخصی، نظافت و … از جمله این زمانهاست.

 

آموزش
کتاب صوتي برای اهداف آموزشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و ابزاری ارزشمند برای یادگیری محسوب می‌شود. با کتاب صوتي برخلاف کتاب سنتی، فرد می‌تواند هنگام انجام کارهای دیگر نیز به یادگیری بپردازد. کارهایی که نیاز به فکر و توجه چندانی ندارند، همزمان با گوش کردن به کتاب صوتي و یادگیری امکان پذیر هستند.

 

سالمندان، بیماران، ناتوانان و معلولین:
کتاب گویا برای این دسته از افراد فوق‌العاده است. افرادی که به هر دلیلی از فعالیت های معمول محروم هستند، با گوش دادن به کتاب سخنگو، می‌توانند بخش زیادی از اوقات خود را به بهترین شکل پر کنند و از آن لذت ببرند.

 کتاب صوتی

افرادی که اختلال بینایی دارند:
کتاب گویا برای نابینایان و کسانی که اختلال بینایی دارند، یک موهبت محسوب می‌شود. کتاب گویا به آنها این امکان را می‌ دهد تا از انواع کتاب ‌های مورد علاقه‌شان بهره‌مند شوند. کتاب‌ های گویا می‌تواند به این افراد کمک کند تا دانش و معلومات خود را افزایش دهند و زندگی‌شان را از جهت شخصی و حرفه‌ای غنی‌تر کنند.

 

ایجاد علاقه به کتاب در کودکان:
مهمترین مهارتی که یک کودک می‌تواند کسب کند، مهارت خواندن است. کتاب گویا می‌تواند به راحتی آنها را برای زبان آموزی تحریک و تشویق کند و عشق به یادگیری را در آنها افزایش دهد. کودکان می‌ توانند همزمان که به کتاب نگاه می ‌کنند، به قصه گوش دهند و دایره لغات و مهارت ‌های ارتباطی‌شان را افزایش دهند. اگر شما می‌ خواهید عشق به مطالعه را در کودکان‌تان افرایش دهید،کتاب صوتي شروع فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

کاملاً ثابت شده که درگیر چیزی شدن با بیش از یک حس، می‌تواند به درک بهتر آن کمک کند. کتاب گویا می‌تواند به کودکان کمک کند تا کلمات را هم از طریق شنیدن و هم از طریق دیدن یاد بگیرند. از آن جایی که آنها می‌توانند کلمه را ببینند و همین طور بشنوند که چگونه به طور مستقل یا در متن استفاده می‌شود، این کار کمک می‌کند تا دو برابر سریع‌تر از روش های دیگر بیاموزند.

 کتاب صوتی

امتیازات زیادی برای انتخاب کتاب گویا برای مطالعه وجود دارد. شما کجا به کتاب صوتي گوش می دهید، سالن ورزشی، سر کار یا پارک؟

 

پاسخ شما به این سوال، بر فرمت مورد استفاده شما از کتاب صوتي موثر است. در حالی که فناوری چاپ تا حدود زیادی ثابت مانده است، تغییرات در دنیای صدا از زمان توماس ادیسون که جمله «مارک یک بره کوچولو داشت» را در سال ۱۸۷۷ روی دستگاه ضبط صوت استوانه ای فلزی ضبط کرد، به طور مدام ادامه داشته است. در حال حاضر بیش از ۲۳ میلیون امریکایی که هنگام رانندگی، ورزش، باغبانی و هر جا که چشمانشان مشغول است ولی ذهنشان آزاد است تا یاد بگیرند یا سرگرم باشند. به فرمت های مختلف کتاب گویا از کاست هایی که هنوز موجودند تا سی دی، کارتهای حافظه، ام پی تری و کتاب های گویای دیجیتال خود خوان و همین طور کتاب های دانلود شده روی ای پودها و دیگر پخش کننده های موسیقی، گوشی های همراه، و حتی دریافت کننده های جی پی اس گوش می دهند.

 کتاب صوتی

توليد کتاب گويا در خیلي از کشورها پيشينه‌اي طولاني دارد و به همین خاطر مقوله‌اي کاملاً شناخته شده­ است و بسياري از عناوین کتاب­ها، بعد از انتشار به صورت مکتوب، به شکل صوتي هم روانه بازار مي‌شوند و مخاطبای پر و پا قرص خودشان را هم دارند. با وجود مشکلات خاصي که متاسفانه در کشور ما وجود دارد - مثل نبود قانون کپي رايت- خلاء کتاب­ های صوتی احساس مي شود و شركت شادن پژواك با استفاده از نيروي متخصص و بهره‌گيري از کليه امکانات و ابزارهاي حرفه‌اي و تخصصي، محصولي با کيفيت مطلوب توليد مي كند و در اختيار علاقه‌مندان قرار مي دهد تا اثري ماندگار در حوزه كتاب هاي صوتي برجا گذارد.

 

برای رسیدن به هدف عادت به كتابخوانی و بسترسازی فرهنگی برای آن، یك برنامه ریزی صحیح و منطقی لازم است كه با ارایه راهكارها، فرهنگ كتابخوانی را در جامعه ایرانی عملی ساخته و به تداوم این فرهنگ در جامعه بینجامد.

 

انتشار كتاب هاي صوتي نقش مهمي در راستاي اعتلاي فرهنگ كتابخواني در جامعه دارد زيرا از هر زمان براي مطالعه مي توان استفاده كرد و گويا انسان همواره در حال يادگيري خواهد بود.  

کتاب صوتی

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 626593
طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برنج

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید شامل آزمونهای سنجش شامل تمامی دروس دهم ویازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه تست کنکور انسانی شامل تک تک دروس وهمچنین تست جامع کل دروس انسانی  آزمونهای قلم چی  کنکور 95 قیمت این پکیج بسیار بالا میباشد که ما برای استفاده ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

پرفروش ترین ها


    پر بازدید ترین های فورکیا


    مطالب تصادفی

    • موفقيت در كسب و كار با تجارتگر

    خراسان رضوي، مشهد مقدس، چهارراه برق،‌ خيابان شيخ صدوق 3

    تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد